vv

Dobrodošli...

Cjenjeni potencijalni korisnici - klijenti za Vas smo lansirali cijeli spektar usluga koje su primljenive u svakodnevnoj poslovnoj praksi, one su alat i mehanizam stvoren da bi unaprijedile Vašu poslovnu politiku stvorile snažnu mrežu kupaca - korisnika usluga. Zadovoljstvo nam je što Vam možemo predstaviti našu agenciju, radujemo se eventualnoj suradnji.

Kreiranje

i pokretanje promotivnih kampanja

Vaš proizvod može biti unikatan, odličnog kvaliteta, možda ima sve predispozicije branda, ali da li ga je prepoznalo tržište, kupci i ostali korisnici? Osmišljavanje propagandne poruke i taktike koja producira iznenađenje i privlači pozornost jest cilj promotivnih kampanja

MARKETINŠKO

savjetovanje

Uspješan ulazak na novo tržište je nemoguć bez analize tržišta i kvalitetnog marketing plana. Na osnovu analize konkurencije vršimo usluge marketinškog savjetovanja.

Promocija

proizvoda i usluga

Promocija proizvoda je bitan element marketing MIX-a, koji služi kao alat da bi se dobile bitne informacije o Vašem proizvodu kupcima, dobavljačima i ostalim zainteresiranim stranama.

Nakon kreativne kampanje, odnosno promocije, kvalitetnog marketinga i propagande Vašeg proizvoda/usluge oglašavanje može početi.

Poslovne izreke

  • Ako želite mijenjati voće, morate promijeniti korijenje. Ako želite mijenjati vidljivo, morate prvo ono nevidljivo
  • Nesigurni ste? Znate šta, i ostatak svijeta je nesiguran. Ne precjenjujte konkurenciju i ne podcjenjujte sebe. Mnogo ste bolji nego što mislite
  • I bogati imaju strahove. Bogati imaju sumnje. Bogati imaju brige. Samo, ne dozvoljavaju da ih ta osjećanja zaustave.
  • Razlog broj jedan zbog kojeg ljudi ne dobivaju to što žele je što ne znaju što žele!
  • Nije dovoljno biti na pravom mjestu u pravo vrijeme. Suština je da budete prava osoba na pravom mjestu u pravo vrijeme
  • Ako u svom životu želite prijeći na sljedeću razinu, morate izaći iz zone udobnosti i komfora i početi raditi stvari koje nisu ugodne i komotne
  • Jednostavno je kao aritmetika: vaša zarada može narasti samo do granica do koje možete i vi.
  • Bogati očekuju da budu plaćeni po rezultatu, dok siromšani očekuju novac u odnosu na vrijeme koje su proveli u poslu
T.Eker

"Ako sumnjaš u čovjeka, s njim ne posluj, ako posluješ ne sumnjaj.", kineska poslovica