Quality management!

  • +387 61 626 341
  • |

Razlozi za primjenu marketinga

  • Visoki troškovi gubitka kupaca.
  • U prosječnom biznisu, iza svakog kupca koji se žali, postoji 26 ostalih koji zasada šute.
  • Prosječno nezadovoljan kupac će to saopštiti slijedećih 8 – 16 ljudi.
  • 91% nezadovoljnih kupaca vas neće nikada više posjetiti.
  • Ako učinite napor da ispravite kupčeve pritužbe, 82-95% njih će ostati i dalje sa vama.
  • Košta pet puta više da privučete novog kupca nego da zadržite postojećeg.
  • Promjeniti stavove kupaca.
  • Obezbijediti dovoljno informacija o klijentima.
  • Unaprijediti lojalnost kupaca.
  • Unaprijediti potrošačevu upoznatost.
  • Povećati potražnju tržišno orijentisana misija.
  • Odluku o kupovini proizvoda, branda, kupac donosi za 2,4 sekunde.

"Svoje snove ne ostvari samo dvije vrste ljudi: prvi su oni koji nikad ne krenu; drugi su oni koji prerano odustanu"

KONTAKTIRAJTE NAS

togel kamboja
dewa slot
akun pro thailand
akun pro kamboja/
mpo slot
https://slot-jp.umkm.bangkabaratkab.go.id/
https://baris-slot.pa-ruteng.go.id/
slot gacor
situs slot
Slot Asia
Akun Slot
Slot Maxwin
Depo Slot
Akun Pro
Rtp Slot
Anti Rungkad
Slot Asia